Àngest

Blää imorron börjar skolan här hos mig. Känner en viss àngest i det hela. Börja gà upp tidigt tidigt igen, mànga läxor, helt nytt folk, en annan stad, en ny klass. Att min bästa fiende sitter i min klass ocksà gör saken inte mycket bättre. Det är nig det som förstör min skolstämning som mest.
Pà andra sidan tycker jag att det ska bli väldigt intressant, att fà träffa sà himmla mànga nya människor. Och alla kompisarna är ju ocksà i stan. Det finns till och med kompisar i min nya klass. Hela grejen kanske inte är sà fel endà?


Kommentarer
Postat av: Maria

Värst vad sent du började skolan då :O jag har redan vart där i två veckor nu! Bor du i Sverige?

Jag vet att i exempelvis Ryssland så börjar alla skolan den 1 sep.



Och tack ska du ha :D

2008-08-31 @ 10:41:53
URL: http://mariahh.blogg.se/
Postat av: Maria

ni* var det visst :)

2008-08-31 @ 10:42:15
URL: http://mariahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0