baktabbe 1

Hej tänkte presentera ett nytt inslag här på bloggen som kommer att kallas annies baktabbar och handla om ja just det mina baktabbar vilka är både många och tragiska. Baktabbe nummer ett hände för kanske fem är sedan när jag och mina kompisar skulle baka kokosbollar men saknade havregryn. Det började med att vi gick til denl närmsta grannen för att låna havregryn, eller jaa närmsta och närmsta typ den som låg längst bort men hon gick i våran klass. Allt gick bra vi lånade lite havregryn men precis när vi skulle gå hade jag stått och tänkt ett tag och utbrast men behöver vi inte en deg också? Alla andra började ass garva och rebecca (min ena kompis ) utbrast det är ju den man bakar pucko!!!
O ja så va det me de årets största tabbe men man fick ju sig ett gott skratt i alla fall!!!  

MVH baktabbaren annie

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0