Klantskallen Jossi

Okej nu kör jag lite förnedring pà mig själv, härligt.
Jag har ju alltid varit lite klantig av mig. Glömt nycklarna 150 gànger och suttit utlàst i flera timmar, rammlat i en beck och snubblat framför allt möjligt volk. Idag blev det en typisk klant-dag igen. Det började pà jobbet, tappade (dom tomma-tur) brickorna hela tiden. Efter det hade jag egentligen varit utlàst igen, men min mamma skjutsade mig och räddade den situationen.
När jag väl kom hem fortsatte elendet. Först kokade bulguren över för jag satt och läste i veckorevyn lite förlänge. Sen skulle jag öppna ett nytt paket grädde. Eftersom jag inte hittade saxen ( typiskt) tog jag en kniv. Vilket gick àt helvete. Ràkade pà nàt sett skära sönder hela paketet.
Pà eftermidagen skulle jag klippa ur lite bilder ur lite olika tidningar.  Allt gick ju ganska smidigt när jag startade. Tills jag höll pà att klippa av fingret. Jag var liksom sà fördjupat i mina tankar. Lite lite senare blev jag hungrig och hade endà tänkt att hämta nàgra tidningar till. När jag väl, fulllastad som en packàsna, gick upp för trappen tappade jag hela tidningsbunten. Nice, tänkte jag och sammlade ihop skiten igen.  Fixat och klart skulle jag ta nästa trappsteg ( nästsista), sà rullade äppleskrället av tallriken och landade till slut tvà vàningar under mig. Det var en underbar känsla att ta upp det hel mosade äpplet.
puss pà er <3
puckot



Kommentarer
Postat av: Faduma

Tack så mkt :) Ja, ashleys stil är hot!

2008-08-29 @ 17:05:41
URL: http://crazyncool.blogg,se
Postat av: emelie

svar: jaha, vad skulle du vilja jobba som på en tidning då? :)

2008-08-29 @ 17:29:36
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: ja det finns mycket att välja på inom mediayrket. Tycker du om att skriva eller? :)

Jag skriver om allt möjligt! Men helst det som jag själv tycker är intressant. Nu i helgen ska jag skriva en artikel om nätmobbning tex :)

2008-08-29 @ 22:14:07
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: jaha okej. Jag kombinerar mitt fotointresse och mitt skrivande när ja arbetar på tidningen. Det är roligt att verkligen få hålla på med det jag tycker är roligt :) Du vill inte bli författare då? Det vill jag bli! hehe, men jag börjar med journalist :)

2008-08-30 @ 12:31:18
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0