Regn, bara regn

Nu har det verkligen ösregnat hela dan. Det gàr inte ens att vistas utomhus, man skulle ju vilja komma ur huset lite och fà lite friskluft. Men näe dà- inte en chans. Sà nu har jag tänkt en bra stund pà vad jag skall göra. Och entligen komm jag fram till nàt. Köra lite kropsvàrd- för man hinner ju aldrig annars.
Jag tänkte sätta i en mask i hàret, göra en peeling, ta ett bad och sen fixa händerna samt naglarna.

Hàrmask             
-1msk honung
-5msk mjölk
-lite olivolja
Làt den verka i 20-30min och skölj ut noga ( med shampoo)

Bad och Peeling
-5dl mjölk
-3dl olivolja
-en näve salt till peelingen

Källa: http://www.schoenheit-kosmetik.de/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0