the gotlandbo returns

hej igen alla bloggers nu var det ett tag sen jag skrev efterssom min underbara lilla klassresa har ägt rumm. Som sagt va jag på gotland och naturligtvis cyklade vi över 6 mil vilket gör att min rumpa har 70 blåmärken, härligt!!!. vi va även inne i visby och sprang  på sveriges största glass ställe med över 130 olika smaker tyvärr fans det bara 60 stycken smaker kvar eftersom sommaren är över men de smakade ändå riktigy bra och det var ändå riktigt svårt att välja smak. Jag tog tillslut lemoncurd och chocolate cookies de var riktigt mumsiga.Det var allt från mig tjohej

A


Här har ni en bild på stället så missa nu inte det om ni tar en sväng förbi visby någon gång!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0