Tillbacks fràn Job(bigt)

Kom just hem fràn jobbet och är helt slut körd som alltid. Som jag redan har skrivit i ett äldre inlägg sommarjobbar jag pà ett hotell där jag serverar caffe och sköter hela skiten. Màste erkänna att det var den skönaste morgonen hittils pà det sà kallade 'slaverit'. Idag var det inte heller nàn tokig gäst heller som skulle stressa sönder en. Trevligaste gästerna är nog amerikanarna och briterna och värst tyskt businessfolk och schweiziska familjer. Tyvärr var det aldrig nàn svensk. Hade varit roligt att snacka lite svenska utanför hemmet^^.
Vet ni vad som är bäst med hela saken? Imorron blir det min sista dag och jag fàr även ta emot en stor pengahög. Ocksà om lönen ( typ 100 spänn i timmen) var ganska bra, ska jag absolut inte satsa pà att jobba som servitris igen, kanske det blir butiksbiträde eller vad vet jag. Har ni nàt tipps pà ett riktigt bra jobb pà loven?
KRAM J

 Hotellet där jag jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0