Tillbaks fràn sklaveriet

Kom just hem fràn jobbet.. Vilket var rensta sklav arbetet som alltid. För det första màste jag vara där sà himmla tidigt, sen är det typ femtusen gäster med 350 extra önskemàl. Jaja det làter ju inte sà hemskt. Men sen är vi ju bara tvà, till runt 100 personer som sàklart alla dyker upp pà samma sekund och alltid sätter sig där det redan är skitigt istället för där det är rent och fint. Alla gäster tycker även att det är undebart att precis komma fem minuter innan frukosten stänger. Tro nu inte att resten gàr fint. Nänä här inte. För diskmaskinen är ju sönder varenda gàng och även en av kaffeemaskinerna brukar strejka. Sa jag redan att det fanns lite möss här och där?
A men nu ska jag i alla fall ta mig en rejäl tupplur.

Puss puss j0ssi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0