Underverket

Tjoo. Kom just hem fràn jobbet ( mina sista dag :D) och ska ta mig en làng làng tupplur nu.
Innan jag gör det ville jag bara tipsa om ett av Cliniques flera smà underverk som fann sin plats i mitt badrumsskàp för nàgra mànader sen. Cremen hjälper mot bàde torr och fet hy.  Den gàr direkt in i hyn utan att lämna kvar en fet hinna. Huden känns fräsch och àterfuktat igen. Det bästa är att den hàller sà himmla länga. Har haft min i 4 mànader nu och det finns fortfarande unifär en tredjedel kvar. Priset, vilket jag betalade var 55 FR.( motsvarar typ 330 SEK).
PUSS* J

Kommentarer
Postat av: The City

Det låter bra, jag kanske ska prova den ;)

2008-08-30 @ 10:51:49
URL: http://thecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0