Baktabbe 2

Tänkte ta tillfället i akt och presentera baktabbe nr 2 vilken inträffade hemma hos min kära vän fanny wahl. Vi skulle baka små söta chokladkakor typ hårda små choclate chip cookies och allt gick jätte bra tills de tillfälle då kakdegen skulle vila i kylen i ca en halvtimme. Fanny frågar om jag kan lägga in degen i kylen medans hon plockar undan, visst säger jag och går mot kylskåpet och det är då eländet börjar när jag smart som jag är lägger kakorna i frysen isstället för i kylen. Ni kan ju gissa hur stenfrusen degen var en halvtimme senare när vi tog ut den ur frysen!!! Det var det baktabbe nr 2 men även den här gången fick vi oss i alla  fall ett gott skratt .

Mvh kyl och frys ihopblandaren annie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0