baktabbe 3

Hola amigos eftersom man nästan får en depritions chock när man tittar ut  på allt regn genom fönstret tänkte jag idag bjuda på baktabbe nr 3 . Denna händelse inträffade når jag var hemma hos min kompis Rebecca och vi skulle baka havrekakor. Allt gick jätte bra och vi var jätte nöjda med kakorna när vi satte in dem i ugnen. Medans kakorna var i ugnen spelade vi kort och jag skämtade om att det luktade bränt, då kollade vi kakorna och såg till våran stora förtvivelse att dom var helt svarta. Vi tog ut dem och förstod inte riktigt vad som var fel för de va helt svarta men ändå inte klara utan helt mjuka, då kom jag på att jag hade råkat ställa in överst i ugnen, smart! De va de de ännu en av mina många men tragiska baktabbar.

MVH baktabbaren annie



Så här skulle kakorna sett ut.

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: okej :) Idag har jag bara gått i skolan. Slutade 16:30. Bussen hem gick 17:00 och kom hem 17:40. :) Ska du se på Idol som börjar ikväll då?

2008-09-03 @ 19:20:42
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0