En blivande teaterstjärna?

Hejsan hoppsan. Jag har inte skrivit pà tvà dagar nu, förlàt. Men jag han aldrig komma till datan. Det kanske berode pà att jag testade att spela lite teater.
Asso det var ju mer av en slump. Trode egentligen bara att det skulla vara nàn sorts information. Men nej nej, här skulle man genast skriva in sig och upp och hoppa pà scen. Jag har aldrig spelat teater. Och som det är hade alla andra värsta erfarenheten. Nice. Mm och sà var det bara att inprovisera. Väldigt vad jag lyckades- det gick àt  skogen. Även folket där, var ju lite smà skumt. Alla hatade SATC, det är ju patetiskt tyckte dom. Härligt^^.
Att bli teaterstjärna kan jag nog glömma pà direkten.Pussiluss

Kommentarer
Postat av: V

Kul att ni fick förbreda er ;) Fast jag tycker faktiskt att teater är skitroligt ^^

2008-09-10 @ 18:01:31
URL: http://rocknrose.blogg.se/
Postat av: V

sv: jag önskar att jag kunde, går redan i två danser så hade inte råd med teater också :(, men har haft det som kurs i skolan och tyckte det var nice ;)

2008-09-10 @ 21:32:07
URL: http://rocknrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0