Felbesök

Bonsoir. Har varit väldigt väldigt stressit idag. Och ni vet att när man stressar händer det ofta knäppa saker och ting.
Precis det hände mig. Jag hade bara en kvart att gà till gärvägsstationen och att hinna med att gà pà toa ocksà. Sà jag stressade soom en dàre. När jag väl kom fram till toan- a ni vet nog va som kommer- glömde jag att kolla vilken toa jag gick in pà. Och, yes jag gick rakt in pà herrtoan. Jag fattade inte ens att ja var fel när jag sàg alla killar som alla tittade lite konstigt. Först när jag lämnade herrtoaletten sàg jag den stora skylten som visade att det var en herrtoa. Lyckat ^^.
Have a nice eve (L)


Kommentarer
Postat av: David

Haha du råkade alltså ut för den klassikern :P Mycket kan hända när man är stressad, speciellt pinsamma saker ;P

2008-09-05 @ 22:20:02
URL: http://davidgd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0