på med stålmannen dräkten

hejsan hoppsan gullisar!!! jag har fått ett nytt uppgrag som jag måste klara av så nu gäller det bara för mig att spänna på stålmannen dressen. Uppdraget är att spara så mycket pengar jag bara kan nu några mänader framöver och om jag klaeae detta uppdrag får jag följa med min mamma och min syrra till florida!!!!! Jag bara måste klara detta uppdrag, florida,florida jag älskar att bara smaka på ordet. Så om jag skriver någonting om att jag ska shoppa något onödigt här i bloggen någon gång måste ni stoppa mig.  bye bye

A



ooooh just look at it.

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: ikväll tänkte jag nog bara ta det lungt :) Äta och dricka gott tror jag. Vad ska du ha för dig?

2008-09-06 @ 10:07:47
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0